Maak kennis met onze nieuwe huisstijl

Met trots introduceren we vandaag, maandag 11 oktober, onze nieuwe huisstijl: een nieuw logo, frisse kleuren, nieuwe foto’s en een nieuw lettertype. Met deze uitstraling dragen we onze visie en waarden nog meer uit.

Ons nieuwe logo: een blaasbloem

Uitgangspunt voor onze nieuwe huisstijl is onze visie: cliënten houden bij ons zelf de regie. Zij beslissen hoe hun dag eruitziet. Dat zit in grote en kleine dingen. Op eigen kracht én met steun van naasten is er veel mogelijk.

Deze visie vindt u ook terug in ons nieuwe logo: een blaasbloem. De bol in het midden van de bloem staat voor de cliënt, die centraal staat. De bollen daaromheen staan voor zijn of haar omgeving. De ruimte tussen de bollen laat zien dat de cliënt zelf de regie heeft: er is ruimte voor ieders wensen en behoeften. Een blaasbloem staat symbool voor het doen van een wens, die bij ons symbool staat voor de geluksmomenten in het leven van de cliënt. Want wij vinden dat iedereen een waardevolle oude dag verdient. Een dag met een glimlach.

In onze nieuwe huisstijl ziet u de kleuren rood en groen terugkomen: groen straalt leven, balans en rust uit, rood staat voor energie, moed en passie.

Onze warme zorg en ondersteuning blijft vertrouwd

Onze huisstijl verandert, maar wij niet. De manier waarop we met warme aandacht voor elkaar zorg en ondersteuning aan de cliënten bieden blijft en zullen we nog meer in samenspraak organiseren. Elke dag een goede dag beleven, dat is waar we naar streven.

U komt de nieuwe huisstijl op steeds meer plaatsen tegen

De komende tijd voeren we onze huisstijl stap voor stap door in onze communicatiemiddelen. U ziet hem nu al terug op onze website, Facebook en LinkedIn en de vlaggen bij onze locaties. In de loop van de tijd gaat u onze nieuwe uitstraling steeds vaker tegenkomen: op het briefpapier en in de folders bijvoorbeeld. Waarbij we ervoor kiezen eerst op te maken wat we hebben, dat vinden we wel zo duurzaam.

Meer over onze visie en waarden leest u hier.