Klachten bespreken

Zorg en dienstverlening kunnen altijd beter, daarvan zijn wij overtuigd. Geef ons de kans om te verbeteren. Spreek ons persoonlijk aan met alles wat u hoog zit. Wij zijn u daar nu al dankbaar voor.

Wat doet u met een klacht?
Het kan gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Bespreekt u dit dan eerst met de medewerker waarbij de klacht is ontstaan. Lukt dat niet? Bespreek de zaak dan met de teamleider.

Als uw klacht naar uw mening niet goed is behandeld, kunt u terecht bij de manager zorg en behandeling en uiteindelijk bij de directeur-bestuurder.

Komt u er samen niet uit? Dan kunt u ook een beroep doen op de klachtencommissie. Deze commissie kan bemiddelen bij individuele klachten en moet proberen tot een goede oplossing te komen.

Download hier de interne klachtenregeling Cliënten.

 

 
   
   
 

Contact

Uw aanspreekpunt voor de klachten m.b.t. Wijkverpleging?

Bel met

dhr. Jaap van der Spek 026-4723588

of

met mevr. Els Kettenis 0488-491230

 

(beiden bereikbaar tussen 18.00 en 19.00 uur)